2012. január 19., csütörtök

Újabb agykontroll-pénzkontroll siker!

Már lassan 1-1,5 hónapja, hogy feltettük a vaterára a kis kályhánkat, mert fűtéskorszerűsítés miatt nincs rá szükségünk. Egy régebbi AK sikerrel emlékezve (ahol leírta valaki, hogy érezte, hogy a keze alól kicsusszan a kocsijuk,  mert viszi el az eladó) szinte éberen, Bétában próbáltam előhozni én is ezt az érzést. Szubjektív kommunikációt azonban nem küldtem.
Őszintén bevallom, picit bosszankodtam az ügy miatt, hogy nem akar elmenni ez a kályha tőlünk, de tudnotok kell, hogy akkoriban nem volt igazán szükségünk a kályha-pénzre. Nem úgy, mint most! :)
Rögtön küldte is a Jóisten-Univerzum a vevőt; tegnap telefonánlt, ma jön érte és el is viszi.
Még egy érdekes dolog: én a pénzkontrollt úgy használom, hogy éberen, begyújtás közben hallgatom meg a meditációt. Éberen elképzelem az arcokat/embereket és az aranyos pénzmágnest is. Közben pedig az épp aktuális feladatomra is koncentrálok. És mégis hat! :)))
Egyre jobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése