2012. január 7., szombat

MORA

Vettünk egy páraelszívót. Mivel elég sok pára van nálunk és egy légtérben van a nappali-étkező-konyha, már ideje volt. Picit fáztam a dologtól, nem akartam túl sokat költeni rá, de végül összeszedtem magam (amikor "fázom" valamitől, akkor a legnehezebb ezt megtennem) és arra gondoltam, hogy: "Kedves 500 legjobb vásárlást segítő angyal! Megkérlek és felhatalmazlak benneteket, hogy segítsetek nekem abban, hogy a számunkra legjobb és legolcsóbb páraelszívót találjuk meg/tudjuk megvenni. Köszönöm."
Megnyugodtam és innentől nem foglalkoztam az üggyel. Az auchan-ban vettük meg végül. 10.550 Ft volt, aminek nagyon megörültem, mert a hozzánk közelebbi áruházban ugyanez kb. 15.000 Ft volt. (Meg is vettük volna, de az eladó nem volt hajlandó megmutatni a gép papírjait, hogy meg tudjuk nézni, mit is vennénk - komolyan mondom, ezek a véletlenek! :)))))
A pénztárnál eléggé meglepődtünk, mikor kiderült, hogy ez a 10.550 Ft-os gép is 15.000 Ft-ba kerül. Irány a vevőszolgálat, ott a férjem az osztályra ment, főnököt hívtak, főnök igazgatót hívott, én kértem még 50 angyalt :) és kb. 15 perc után azt mondta a vezető:
- Uram, Ön ezt a páraelszívót 10.550 Ft-ért kapja meg. Megkérem a kollégát, hogy a különbözetet adja vissza! Köszönjük a vásárlást, reméljük, máskor is minket választ!
Le merem fogadni, hogy ez is a pénzmágnes miatt van. :) Egyre jobban! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése